Om wachttijden zoveel mogelijk te voorkomen werken we uitsluitend op afspraak.
Voor het maken van een niet-dringende afspraak kunt u het best ’s morgens voor 10:00 uur bellen.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw eventuele klachten. De assistente is (net als huisarts en praktijkverpleegkundige) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, dan kunnen we er rekening mee houden in onze agenda.
Goed om te weten: zelfs in een dubbel consult is doorgaans geen tijd voor meer dan twee klachten of vragen. Spaar dus uw vragen niet op, maar maak zo nodig meerdere afspraken. Dit voorkomt lang wachten voor uw medepatiënten, en geeft de dokter de mogelijkheid om uw goed te helpen.